anileelina

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Elina Kärrman - 23 juni 2011 20:27

 Äntligen så ha man fått helg, och det känns underbart!
Denna lång lediga helg har varit efterlängtad...

 

Veckan annars har varit lugn, ha mest bara jobbat.

 

Och nu så äre redan midsommar imorgon, och hur helger ser ut det vet ja inte ännu.
Ta den som de kommer, orka inte ha några planer direkt:)

 

Annars ikväll så ha ja grejjat på lite här hemma, satt upp en fönsterbräda i gästrummet och plantera lite blommor här ute:)

 

   Dålig bild men man ser juh lite ändå:)
Det blev en stor skillnad faktiskt, så lite kan göra så mycket, kul kul :)

 

 

 

 Och där ute så satt ja en blomma i vardera "kruka" . Lånade dom av Tobias och gjorde det lite fint på framsidan oxå.. 

 

Va även förbi affärn idag och självklart så hittade ja två nya blommor;D tihih

 


 

  Sååå fina så;D haha!

 

Ne, nu ska jag röra på mig:)
Ut och göra nått vettigt hade jag tänkt..

 

Ha en underbar kvälll!

 

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards