anileelina

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Elina Kärrman - 11 juni 2011 09:33

 Igår så började min dag med jobb, jobbade bara halv dag.

Efter de så cyklade ja iväg för att frächa til håret lite, de blev rätt okej. Inget annorluda än vad ja hade förrut.

 

  

EFTER:)

  FÖRE:)

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Efter de så åkte jag och handlade lite krukor och ute blommor, bilder på dom kommer in senare:)

 

Sen i denna underbara värme så fortsatte ja göra klart t e x, smörgåstårtan.

Men ja hade de så varmt innomhus så det va olidligt alltså :/

  Bara att se vad termometern visa gör ju inte saken bättre, meeeen ja fick iaf klart två tårtor:)

 

  Smörgåstårtan

  Vanlig grädd

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

Syrran, rikard med barn kom även förbi och fikade såklart!

 

 

  Fin besökert :) Rasmus han va bara inne och sura så fick inget kort på honom;D

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  - - - - -

Efter deras trevliga besök så tog sig jag, maja och sandra oss upp till hotellet.
Där njöt vi av en god middag och en god cider i sommarvärmen :)

 

 

Och slutligen så hamna vi här hemma hos mig, vi fixa och trixa inför kvällen.
Så nu äre bara att TAGGA TILL :) :)

 

 

  

 

- Förresten, vi kollade efter mygg spiiraler igår och på ICA eller OK fanns de tyvärr inte.
Men då sa kassörskan till maja på OK att man kunde elda vanliga tabletter, som man stoppa i ett väggutttag.
Att dom va lika bra som spiraler, så igår kväll så skulle vi såklart pröva.

och de ska ja säga er att de gick INTE.

Slutresultatet blev såhär:

  Ett smält bord, då va detta bord och helvete oxå! Tro vi inte skah ha plastbord, hm?

 

Ne nu ska man ut i soooolen och inhandla de sista innan gästerna kommer idag, ha en bra dag allesammans:)

 

/E

 

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards