anileelina

Alla inlägg den 25 juni 2011

Av Elina Kärrman - 25 juni 2011 20:17

 Idag så åkte vi ner till Umgransele för där fanns en kille som idag blev 18 år.

ETT STORT GRATTIS TILL JOCKE (jimmys andra lille bror)!

Lite tårta och saft fick man i sig, och det satt perfekt... tihihi

 

TIden går himla fort, men det är samtidigt riktigt roligt:)

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Och annars nuu ikväll så ska vi bara vara hemma och myyysa, vi svängde förbi ICA tidigare och fick visst med oss lite gott hem:)


  

Mums säger jag bara, hahah!

Ha en skön lördag kväll alla.

kram kram

Av Elina Kärrman - 25 juni 2011 20:02

 Nu så ha vi passerat midsommarafton för denna gång oxå.

Och för oss blev det en lugn, skön kväll med bl.a grillning och skit snack:)


Jag, Jimmy och Kira for även den kvällen ner till våra vänner i stugan där,

och va där hela kvällen ut :)


  En midsommar tårt bit va bara ett måste, men oooh så god den va!

 

  Här bjuer vi på en fin bild på lill stumpan

 

  Grillen blev det såklart fart på:)

 


   Nån stackars Cider slank ner

 


  

Det sööta kärleksparet nr. 1 ;)

 

  Tomas, en glad liten prick..

 

  Jimmys lille bror Pontus

 

  En fin stor sten som man ser från stugan..

 

  Kira fick även bada lite, oooj så skoj hon tyckte det va:)

 

  En skön prommenad han vi även med heeela gäget :)

 

  Och vägen ledde oss ner till vattnet..

 

De va vår midsommar kväll, riktig skön kväll faktiskt:)

Med ett underbart sällskap..


/E



Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards