anileelina

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Elina Kärrman - 10 juni 2011 07:21

 Alltid, eller oftast, eller jämt så ha jag åkt ner till Lycksele och fixat mitt hår.
Men denna gång blev ja väldigt impulsiv och där nere hade dom inte tid förren Juli, så jag ska för första gången gå till någon frisör här i Storuman ;D

Någon som ja aldrig ha varit hos..

D

e känns lite läskigt, ja mena.. Hon vet ju inte min hårhistoria, vad ja ha haft osv!

men ja tro ÄNDÅ det kommer gå kanon bra :) :) :)

 

Men hur ja ska klipppa mig är ett rent h-vete, ja vet hur ja vill ha de eller nått!

Vet inte om ja ska ta av luggen ändå eller inte? hm..

 

    Dessa två mer lugg!

 

 

       Dessa 3 med längre lugg då!

 

Neee, man vela fan varje gång man vet att man ska klippa sig, men ja få se hur de blir

/E  

 

 

Av Elina Kärrman - 10 juni 2011 07:11

 Ja må ja leva, ja må jaaa leva, ja må ja leva uti hundrade ååååår.
Ja visst ska jag leva, ja visst ska ja leva, ja visst ska ja leva bla bla bla..

 

Grattis till mig själv som blire hela 21 år idag.

 

Dagen kommer att bestå av liiite jobb, halv dag!

Sen åka till frisören för att göra mig lite helg snygg ;D

Middag på hotellet blire även med mina bästaste vänner, och sen få man lite besök.

 

någonting mer kommer ja säkert kunna trycka in under dagen :)

 

/ Kram elina

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards