anileelina

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Elina Kärrman - 4 februari 2012 12:09

 torsdag och fredag ha varit som fullt upp.

i torsags börja ja och rensa lite och packa i kartonger ute i förrådet. sen blev de stor städning här hemma.

Blommorna fick sig oxå en omgång, hoppas bara dom överlever nu då man kommer flytta dom :)

En sväng till Lycksele med mamma blev oxå av :)


Och fredag så fick ja besök vid halv 9 tiden på morgon, Johanna kom förbi med en liten tjej som hon va barnvaknt till.

Och efter vi hade varit med henne i några timmar så hoppa vi in i bilen för en sväng till umeå.

Där blev de inte handlat såå mycket, men sånt som ja behöver.


En längre vinter jacka, super skönt att den gå nerdanför rumpan :)


 



Ett jeans par

 



En tunn lång, långärmad tröjja

 


Och en till långärmad

 



+ ett par fodrade stövlar

 


De va mina två sista dagar innan helg :)


/ E

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards