anileelina

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Elina Kärrman - 9 februari 2012 10:13

 Idag kommer ja att få fin besök av min älskade mamma och Daisy ;)

Dagen blev inte riktigt som planerat, så övervåningen blir inte städad idag heller..

Men att köra bort en massa skrot och skräp ska vi iaf ta oss till och göra :)
Så ett problem e borta innan flytten..


Äta en god lunch på Kitas kanske man hinner med oxå :)


 


Utan dig mamma skulle ja nog inte va här jag är nu <3



Hoppas ni få en bra torsdag alla läsare

/E

Av Elina Kärrman - 9 februari 2012 08:02

 God morgon världen, vilken undeerbaaar dag......

 

Ha ja haft i huvudet sen ja klev upp, undra om de menas med att denna dag inte alls kommer att bli så underbar!!hahaha;p

Att öppna ögonen i sängen och känna de ena med de andra och veta att: de finns inge vatten inne på toan gör ju morgonen genast mycke sämre.



Men nu sitter ja och myser i soffan i morgonrock och ska strax klä mig och ut på en prommenad. 

 


Lite frukost, fil m. bär och the försöker ja även få i mig, men känner mig inte nå matpigg idag :S

 

 

/E

 

 

 

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards