anileelina

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Elina Kärrman - 24 februari 2012 15:51

 Nu så har man varit vaken över 12 timmar.

Klockan 03.15 ringde klockan imorse, då vare bara att hoppa in i duschen och i nå kläder och bege sig.

 

Jimmy skulle nämligen köra till Hoting för byte av bil, och ville ha sällskap. Så självklart e man så snäll och ställer upp :)

Men vi hade en trevlig resa och försökte hålla varandra vaken :)

 

Så idag sa vi  Hejdå till cheven och välkommen till en Audio A4 isället. En riktigt riktigt fin bil bytte han till sig, ett bra byte tycker då jag;D hehe

 

 

 

Så hur min kväll ser ut vet ja inte ännu, ja e lite rädd att ja kommer somna efter en god middag som består av inbakad fläskfilé med hassebackpotatis och ett glas vitt :D Det återstår att se;) hehe

 

 

'Men jag önskar mina läsare iaf en trevlig fredagkväll, va rädda om er!
/E

Av Elina Kärrman - 24 februari 2012 15:27

Nu så är vi inne på slutet av vecka 8. Helgen har kommit och vissa har blivit ledig och umgås med familj, släkt och vänner .Men då finns det vissa som även jobbar ihelgen :)

 

Veckan har gått riktigt fort, ja hinner knappt med själv och jag gör egentligen inge vettigt om dagarna tyvärr:(

Första veckan Kira va hos mig i lägenheten, och det gick rätt bra. Men fick bli tidiga morner osv.

 

Så jag ha varit väldigt dålig på bloggfronten, för att lagt ner all min tid på lill <3:at mitt.

Vi ha mest varit ute och busat och orienterat oss lite, tränat att vara lös osv. Hon tycker det är sååå skojj :)

 

  

 

 


 

(en av dagarna vi va ute på prommenad) 


 

Annars så ha ja umgåts med vänner, varit nere på stan och även skrivit in mig på arbetsförmedlingen här i Lycksele :)

 

/E

 

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards