anileelina

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Elina Kärrman - 22 februari 2012 21:11

 Första dagen för lill hjärtat Kira med miig här i lägenheten.

Det gå faktiskt rätt bra, men visst är hon stel och skepptisk..

Vissa ljud som låter ut i trapphuset och utanför går bra, men då det blir mycket spring och dunder osv så reagera hon och morra och ibland skäller rakt ut.

 

Jag ha fullt förstående för henne och att hon låter som hon låter, för ibland låter de faktiskt som någon kommer in i hallen typ. Men det inte gör de.. Men bara att träna henne, och hoppas att hon blir van och inse att det inte alltid e någon som kommer in hiit till oss :)

 

 

fiinaste :)

 

Men bilar och folk e något hon inte alls bryr sig om då man e ute och går iaf, det känns sköönt:)

För ibland kör ju bilarna väldigt nära, och va rädd att hon skulle tycka de e obehagligt. Men idag gick det riktigt riktigt bra på promenaden :)

 

Ny dag imorgon med nya äventyr..

 

Tack för oss

/E

Av Elina Kärrman - 22 februari 2012 17:39

 I och med att jag fick rätt många läsare när ja la upp bilden på soffan jag beställde så kom den faktiskt igår:)
Och jag hade snälla vänner här som hjälpte mig och motera ihop den.

 

Så tänkte därför visa er hur den ser ut här den står:

 

 

 

Ett lyckat köp om man så säger, e suuuper nöjd än iaf:)
Dock så ha jag inte hittat någon tvr-rumms bord ännu som jag vill ja..
Men det kommer väl, så banankartongerna får ställa upp sålänge ;)

 

/ E

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards