anileelina

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Elina Kärrman - 12 februari 2012 17:25

 Ojojoj vilken härlig dag det varit idag, tänk om det kunde va såååå fint och varm varje dag.

Då skulle man va glad hela hela tiden :)

 

Så ja ha skottat lite snö, och varit ute och prommenerat.
Önska att man hade en skoter sånna här dagar, men :(

 

 

 

Så jag har helt enkelt njutit av dagen ute i härliga solen, och fått lite mer och ny energi :)

Hoppas er dag ha varit bra..

 

/E

Av Elina Kärrman - 12 februari 2012 11:15

 Igår va en sån dag som man hann hur mycket som helst och lite till.

Tyckte dagen gick så sakta....

Fast det kan ju va att man klev upp tidigt, som vanligt..

 

Så igår blev det en skön prommenad i varmvädret vi fick, gick förbi några kompisar en stund.

Gick ner på samhälle och handla liite, och sen gick ja till Maja för lite fika.

Det blev himla mycket gåande igår, men va sköönt:)

 

 

Redo att prommenera till maja för lite fiika. Tog bara på mig västen och en skarf..

 

 

 

 

Majaa hade bakat denna suuuuuuper suuuuper goda smörgåstårta, oh så god den va :)

Fannt även en annan gräddtårta oxå som även va mumsiiig..

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

 

 

Någon timma senare så va man redo för att prommenera till Maja igen för att ta någon cider, och äta lite mat.

Fläskfile m potgratäng och sallad blev det. Riktigt smaskigt :)

En massa skiit snack blev det med brudarna.

 

 

Självaste Majaa, som vi fiira igår :)

 

 

Oså söööta Sandra :)

 

Så, det va min dag/kväll det... Hoppas du hade en fantastisk lördag du med :)

 

/E

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards