anileelina

Alla inlägg under april 2011

Av Elina Kärrman - 18 april 2011 21:46

 Påväg hem från Lycksele idag så körde vi ikapp en bil med ett släp.

Vi såg först en skoter på släpet och inget ovanligt va väll de..

Men då vi väl börja titta noga så ser vi att det ligger faktiskt 2 renar på varsin sida skotern.

 

Undra om de va något lapp som känner sig snål? ;D

 

 

De skaka lite i bilen men visst ser ni?;D

Av Elina Kärrman - 18 april 2011 21:05

 Idag så va vi i Lycksele en sväng.
Det blev inte direkt något shoppande men...

Köpte bara:

ett par handskar till syrrans ena son

maskara

ett läppstift

 

De fick räcka denna gång;D


Vi träffade även lite vänner i Lycksele, det är alltid trevligt :)
Men tiden räckte inte till, skulle på sjukan här i samhället så vi va tvungen att bege oss hemåt rätt tidigt :(


Övrigt så gick det bra för kira med sprutan, hon e såååå duktig.

Men, trött va hon på vägen hem:

 

Sötnöten min:D


/E


Av Elina Kärrman - 18 april 2011 08:27

 Nu så ha vi gjort oss iorning för att fara iväg med Kira till Lycksele för Vaccination!

De kommer nog att gå bra :)

 

De e väll vad min dag kommer att innehålla än så länge:D

 

Puss o kram

Av Elina Kärrman - 17 april 2011 21:39

 Sorry för dålig uppdat..

Ha inte haft tid ihelgen så ta allt idag istället :)

 

Fredag: Jobbade jag till 18, sen åkte jag till stugan. Då ja kom hem stod tacos på bordet och vänta..

Kvällen gick fort så han inte göra så mycket..


Lördag: Jaa? den dagen va ju inge vidare alls. Det blåste nå så frutansvärt och kallt dessutom. Anton va inte så kry och Linda och Rikard väntade besök, så vi blev bara hemma..


Jimmy och Rasmus va ute en sväng med skotern, vi grilla en hamburgare och jag va på en prommenad på sjön. Lite grejer hemma han vi med, så det va bra:)

  Rasmus nöjd på skotern.

 

 

Jag ute på en prommenad.

 

 

 

  Våra stugor från sjö. Den gula mamma och pappas och den bruna linda och rikards.
lääääängst upp på backen;D

 



  

Fikan blev serverad ute på altan, där va de rätt så vindstilla.

 

 

Hamburgarn, mmmm så gott ;D

 

 

Pappa och Jimmy va duktig och höll på med veden.

 

 

Åh Kira va väldigt svår fotad ihelgen, men fick en bild då hon satt där i blåsten.

 

Söndag: Såklart så är de alltid hemgång på söndag, men vi vaknade rätt tidigt och såg att det faktiskt va skapligt väder så jag och Jimmy hakade på syrran och dom ut med skotern en sväng.


 


 

 

Anton är så stold att han ha tappat en tand, så han ville ja skulle fota det;D

 

 

Och här ha vi gästerna från Skåne, Anders med sonen Oskar.


De va min helg!
/E

Av Elina Kärrman - 15 april 2011 08:59

 Eller hur?

Anta det inte bara e jag som tycker det? ;D


Min fredag börja med sovmorron, jobbar 10-18 idag!

Sen dra ja upp till stugan..

Jimmy och Kira ha redan åkt upp, så ja kommer då jag e klar..


Sitter nu och bara ta det lugnt, vänta på att klockan ska gå.
Det är SÅÅÅÅ skönt och ha sånna morner. Ha även satt igång lite skön musik :)


 

Här är jag så redo så...


Hoppas er fredag blir kanon! ja håller tummarna att min blir det..






Av Elina Kärrman - 14 april 2011 20:39

 Idag så vare full rulle på jobbet, de gillas :)

Jobbade 8-16 :(


Efter middagen så tog ja tag i brödbak.

De blev nå nyttigare bröd som visst heter Sesamfrö bröd.

Mmm, de dög! Men väldigt smaklöst bara :/


 

Åh då brödet va klart så tog ja mig en halvtimmas promenad bara för att känna på hur härligt de va ute ikväll, riktigt skönt må ja säga.


Nu så sitter ja och Kira och myser!

 

Man ska njuta av nuet, tänk den dagen hon inte kan sitta sådär i knäet ;D

 

/  ;)

Av Elina Kärrman - 13 april 2011 22:15

 jimmy och kira ha varit i Lycksele heeeeela dagen idag, och dom ha ännu inte kommit hem.

 

Ja e då så slut på nu på kvällarna efter jobbet så det är inte sant.

Jag känner mig inte sugen till att göra nått :(
Så ingen Zumba blire ikväll heller, det är INTE BRA:/

 

Men nu knyter ja mig och lägg mig.

 

Sov gott, och dröm sött!!

/E

Av Elina Kärrman - 13 april 2011 21:08

 Tiden bara rinnger iväg...

 

Idag blev kira 3månader, alltså 12 veckor gammal.
Lill skrutt bara växer och utvecklas :)

 

Kira:

 

 

/ din matte..

 

  

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards