anileelina

Alla inlägg under april 2011

Av Elina Kärrman - 7 april 2011 21:15

 Nu så va vi inne på Torsdag kväll och den ha snart passera.

Ikväll ha ja inte gjort så mycket alls, jobba till halv 6 sen handla ja och gjorde köttfärsfylld paprika till middag.


Träna och duscha är väll de enda som ha hänt hos mig, och nu sitter ja och se filmen på 6:an Beerfest!

 

Hoopppas er torsdag ha varit bra :)

Av Elina Kärrman - 7 april 2011 08:44

 Usch vad ja va trött då klockan ringde imorse.

Den stängde ja av rätt fort och somna om. Ibland har man tur att Kira börja röra på sig ändå en vettig tid på morgon. Små gnälla och så, börja hon med typ 15 minuter senare, pjuuu! De va nog min räddning.


Idag blire även jobb heldag!
09.30 - 17.30 :)


Så...


Ha en bra dag

/E



Av Elina Kärrman - 6 april 2011 19:27

 Idag så jobbade jag och de gick bra!
Kira va ju då med jimmy på hans jobb tills ja slutade.


Men VAD sa ja verkligen då ja hämtade henne.
H-vete hur hon såg ut alltså?
Som en lerhög hela hunn...

Och lukta illa gjorde hon oxå... usch!


Så de va bara och äta sen slänga in hon i duschen.
Man ville knappt ta i hon..



 


 

Man kanske inte se så mycket att hon är skitig men det va hon.

 

 

Och här är hon ny duschad, hon blev fin i pälsen och på riiktigt busigt humör ;D

 

/ E

Av Elina Kärrman - 6 april 2011 08:24

 Idag så är min dag fullspäckad.

Ja jobbar 09.30 - 17.30

Sen åka och hämta Kira hos jimmy, fixa nå käk och slutligen träna :)


Gilla då dagarna e full, då man ha något att se framemot!

Synd bara vädret idag va så dystert, mulet och tråkigt. Men ja e på lika bra humör ändå :)


  

Nu e ja Reeeeedo för jobbet, ska bara göra iordning lunchen sen så;D


/E

Av Elina Kärrman - 5 april 2011 12:42

 Visst är de en liten nackdel med ljusa hundar.

Man ser ju direkt då dom ha varit ute i de "härliga" blöta vädret och om dom stryker sig mot något.


Men det är ju bara för fint att ha en beige Golden/Flat så det är inte sant.
Så dom smällar få man ta!


Här sitter hon i trappen och vänta på att ja ska klä av mig ytterkläderna:

 


Och igår då vi va ute så lyckades hon fara och stryka ryggen mot kanske någon bil eller nått, så en fiiiin svart rand fick hon på ryggen:

  


Undra om duschen kallar snart?;D


/ E


Av Elina Kärrman - 5 april 2011 10:06

 Igår så fick jag och älsk för oss att baka lite, så vi bakade kokostoppar  och snickers!


  


  


De blev riiiikigt goda :) mums..


/E

Av Elina Kärrman - 4 april 2011 10:54

 Imorse ringde min kära syster och frågade om ja va hemma idag, och självklart så är ja det.
Så jag fick lite besök av hennes minsta son Rasmus.


Vi ha busat lite med Kira, så nu ligger hon och sover så gott.
Ute på en lerig promenad runt kvarteret ha vi även hunnit..

Så nu sitter vi och varva ner vid tv:n ;D


 

Bästeste bus Rasmus :)

 

/

Av Elina Kärrman - 3 april 2011 21:11

 Vi fick i Julklapp av Jimmys mor/far en takfläkt som bara ha legat i kartongen tills NU!

Vi tog ett ryck och bytte lampa inne i sovrummet, ååh gud så  mycket snyggare de blev!


Före: de va bara en vanlig tråkig lampa..

 

Och nu då fläkten sitter där:

 


Ne, tycker personligen de blev mycket snyggare :)


/ E

Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards