anileelina

Alla inlägg under april 2011

Av Elina Kärrman - 3 april 2011 15:09

 Nu vill ja ha lite tips av er!

 

Min hängande korg som ja hade frukt i tidigare skall ja göra något snyggt av!

Så, jag ha börjat med att sätta en hängande blomma i korgen längst upp, men vad ska ja ha i dom andra två där nere?


Såhär ha jag börjat:


 


Tycker de kommer bli riktigt snyggt!
Bara man kan hitta på något kul och ha i dom andra två?


Kom med alla ideér tack!


/ E

Av Elina Kärrman - 3 april 2011 11:29

 Igår  efter jobbet hade jag inte en tanke ens att blogg.
Och efter middagen så kom älsklingen hem, och då försvann det ännu mer ur tankarna.

Så de få bli idag.


Igår gick det bara bra att jobba, och det gick även bra för Kira att va hos Maja!
Hon hade varit jätte duktig, och det blir ja glad över.

En nallegris fick även Kira av Majas syster eller systerbarn.

Hon gilla den starkt iaf, TACK!

 

 


Annars igår gjordes inte så mycket.
En efterrät lyckades ja få ihop till oss som blev godkänd.

  En nyttigare Chokladmosse men grädde och färska bär!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Och idag är vi inne på söndag, tro den kommer att bli lugn.
Det känns riiiiktigt skönt ute idag faktist! MEN med denna värme ha vi klart ingen snö då det väl e påsk?!


Ha en bra söndag!

Av Elina Kärrman - 2 april 2011 07:55

Ja, då klockan ringde imorse va ja inte direkt trött.
Det är skönt och vakna "pigg".


Att jobba idag gör mig ingenting, det är ju ändå ett SKIIIIT väder så!
Ha en trevlig dag för er som e ledig ;D haha


Nu e frullen i magen och jag e redo för jobb;

 


Men, frågan e om Kira e redo? ;

 


Ha en bra dag!

/E



Av Elina Kärrman - 1 april 2011 23:03

De känns så tomt här hemma då Jimmy är i Sala.

Bara tanken att de är huuuuur långt bort som helst gör en ju less ;D


Jag hoppas då att bilkörningen hem därifrån går bra, att dom håller sig på vägen och att ingenting händer.


Nu tänker jag kvälla, imorgon jobbar jag en stund och Kira ska vara hos "dagmamman" Maja, hahah :)


G natt alla!

Av Elina Kärrman - 1 april 2011 11:04

Nu så ha vi passerat maj och kom idag in i april.

Tycker månaderna bara ruusar iväg :/

Så SNAAAART äre väl sommar? ;D


Sommarjobb?, ja detta sommarjobb? suck...
Man vet vad man vill, men inte hur man ska göra med det? ;S


Annars så består min fredag ut av jobb.

Jobbar 12-17.30 idag :)

Och imorgon 09.30 - 14.00

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Idag ska Jimmy fara iväg ner till Lycksele, sen där möta upp Sebastian.

Sen ska dom hoppa på ett flyg ner till Stockholm, och sen tåg ner till Sala!

Första gången jimmy åker flyg och tåg, hahaha!

Ska bli kul och höra hur det gick för han;D tihihi

 

Ha en underbar fredag mina läsare!

/ E




Presentation


Kira 2011
Liam 2015
Tyra 2017

Elina 28 år. Jag är bosatt i Lycksele tillsammans med min sambo, son, dotter och hund

Jag kommer att skriva om tankar, vardagen, familjen och allt runt mig. Hoppas ni gillar de ni läser.

.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards